.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک محموله قاچاق در قائم‌شهر توقیف شد
به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت امام رضا(ع)سپاه قائم‌شهریک محموله قاچاق ازکولراسپلیت ومشروبات الکلی، توسط گشت و ایست بازرسی بسیج کشف و توقیف شد.

به گزارش شمال نیوز، مبارزه با ورود کالای قاچاق و حمایت از تولید داخل و اقتصاد مقاومتی از بیانات مهم مقام معظم رهبری است که باید به آن جامه عمل پوشاند و در همین راستا یک محموله کالای قاچاق از جنس کولر به تعداد هشت دستگاه توسط ایست بازرسی بسیج در ورودی شهر ارطه توقیف و به مراجع قضایی انتظامی برای ادامه  رسیدگی ارجاع داده شده است.

 فرمانده بسیج ناحیه قائم‌شهر گفت: بسیج باید در همه میادین حاضر و میدان‌دار باشد و این خصلت،یکی از بارزترین رمز مؤفقیت‌های نظام اسلامی  از ابتدای پیروزی  انقلاب،خصوصاً دوران دفاع مقدس تاکنون  است.

ابراهیم یعقوبی تصریح کرد: بسیجیان شهرستان قائم‌شهر نشان دادند که مرد میدان نبرد هستند و مصداق آن حضور به موقع در بحران‌های پیش آمده در شهرستان مانند طوفان سال گذشته،آتش‌سوزی جنگل‌ها در چند هفته اخیر روستای تلوک،کمک به محرومان در قالب ساخت خانه محروم،تهیه سبدهای کالایی و غیر است.

وی با بیان اینکه بسیجیان شهرستان قائم‌شهر با برگزاری گشت‌های عملیاتی، ایست‌های بازرسی به صورت مستمر و گزینشی در حوزه استحفاظی خود، با هماهنگی و همکاری نهادهای مربوطه شهرستان نقش مهم و اثرگذاری در ایجاد امنیت و آرامش شهرستان دارند، اظهار کرد: کشفیاتی چون مشروبات الکلی، مواد مخدر هم در پرونده عملکرد بسیجیان قائم‌شهر ثبت شده است.

فرمانده بسیج ناحیه قائم‌شهر ضمن اشاره به توقیف هشت دستگاه کولر قاچاق در قالب یک وانت باری توسط ایست بازرسی بسیج، گفت: این کالای قاچاق از مرزهای غربی کشور وارد و  با عبور از مبادی بازرسی متعدد به این شهرستان برای توزیع و فروش انتقال داده شده بود که به دام تورهای ایست بازرسی  بسیجیان ولایت‌مدار و پرتلاش شهر ارطه افتاد و توقیف شده است.

وی ادامه داد: همچنین به تعداد 37 بطری 1.5 لیتری مشروبات الکلی نیز در این تور کشف که برای روند رسیدگی، به مراجع زیربط تحویل داده شده است.

 یعقوبی در پایان با تقدیر ازهمه بسیجیان که در امر ایجاد امنیت و آرامش شهروندان قائم‌شهری تلاش می‌کنند، گفت: برای اتکاء به اقتصاد درون و حمایت از تولید داخل، نیاز متعالی به همکاری مسؤولان مربوطه است که کمک زیادی به استقلال وعزت این انقلاب و نظام اسلامی خواهد کرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.